UniCall – A legjobb választás egy innovatív európai Contact Center-re

people warking in call centre

Sales

  • Sales
  • Keresztértékesítés és felülértékesítési (up-sales) lehetőségek
  • Időpontegyeztetés ütemezése
  • Stratégiai támogatás értékesítési lehetőségek felkutatásához
  • Piackutatás
  • Rögtönzött Álcázott próbavásárlások és minőségellenőrzés
  • Elemzés és márka-tanácsadás
managers team

Ügyfélszolgálat

  • Ügyfélgondozás a legmagasabb minőségi előírásoknak megfelelően
  • Teljes körű vagy részleges kiszervezés (outsourcing)
  • Állandó vagy időszakos együttműködés
  • Sürgős ügyek telefonos (hotline) támogatása
  • Költségcsökkentés
office equipment

Back Office

  • Műszaki és adminisztratív támogatás
  • Pontos vállalati adatbevitel
  • Többnyelvű nyilvántartás
  • Rendelések részletes feldolgozása
  • Raktározás, csomagolás, szállítás, minőségellenőrzés

Ahol megtalál minket

office map

Mi újság a UniCall-nál?

Új projekt indult el!

2015-05-24
Befejeztük  a lengyel PLG piacvezető társaságainak üzletkötői által szervezett, értékesítési találkozókkal kapcsolatos tesztkampányát. Célunk:  a jelenlegi telepítéssel kapcsolatos alapinformációk ellenőrzése, és logisztikai szempontok alapján találkozók szervezése volt partnerünk számos képviselője számára. A UniCall által megvalósított és  engedélyezett alkalmazás felhasználásával elértük azt, hogy képesek legyünk  szinkronizálni a tanácsadók és a kereskedők naptárait, így  a független üzletkötők a UniCall kampányának zavarása nélkül folytathatják  független értékesít...

A UniCall bővítette partnerei körét

2015-05-24
Hosszú távú együttműködésre léptünk a lengyel piacon jelen lévő vezető bankok egyikével, a hitelkártyák értékesítésének területén. A UniCall feladata, hogy egy előre meghatározott  termékkör alapján új ügyfeleket toborozzon és kiszolgálja a back office-beli értékesítési folyamatot. A szerződések megkötése szintén a mi feladatunk.  Az együttműködést megelőzte egy tanúsítási folyamat, illetve a bank által kínált termékekről szóló képzés.

A UniCall Budapesten nyitott új irodát

2015-05-24
A hónap elején új call centert nyitottunk Budapesten. Az új helyszín aktuális projektekhez biztosít szolgáltatásokat, de a közeljövőben új kampányok indítására is vállalkozik. A többnyelvűségnek köszönhetően, az új iroda akár a legtöbb európai ország soknyelvű szolgáltató-központjává is válhat.

11
helyszín
45
ügyfél
138
projekt
670000
értékesítés