>
Apie mus

Rólunk

A UniCall egy skandináv eredettel és munkahelyi értékrenddel rendelkező, a közép- és kelet-európai piacokon sikeresen bevezetett kiszervezett contact center.

A vállalatot 2004-ben alapították Norvégiában, és azóta több mint 400 munkahelyet teremtett a jelenleg Lengyelországban, Litvániában, Magyarországon és Észtországban található 5 központban.

A stabil pénzügyi és technikai támogatásnak köszönhetően a UniCall a szolgáltatások széles skáláját nyújtja, beleértve a telemarketinget, az értékesítést, lead generálás, az ügyfélszolgálatot, a technikai támogatást, a back office-t és az üzleti tanácsadást számos szakterületen.

Lengyelországban a megosztott tulajdonosi struktúrának és a több év alatt kialakult szoros üzleti kapcsolatnak köszönhetően a UniCall a Natural Pharmaceuticals - egy étrend-kiegészítőkkel foglalkozó vállalat része.

ÓTA
2004
Jelen vagyunk közép- és kelet-európában
250+
POZÍCIÓK
És közel 400 alkalmazott

Működési terület

PL

Varsó Rzeszów

LT

Kaunas

LV

Valga

HU

Budapest
Saját irodáinkban és partnereink irodáiban is nyújtunk szolgáltatásokat. Lépjen kapcsolatba velünk, ha többet szeretne megtudni.

Értékeink

Akár ügyfélszerzésre, akár ügyfélszolgálatra, műszaki támogatásra vagy követelésbehajtásra van szüksége, mi leszünk a legjobb választás. Legfontosabb értékeink a minőség, az átláthatóság, az etika és az innovatív megoldások. Ezeknek köszönhetően minden szolgáltatásunkhoz hatékonyságot, eredményességet és hozzáértést tudunk biztosítani. A képzett személyzet, az etikai elvek és a minőségbiztosítás a garancia arra, hogy vezető szerepet töltünk be a call center iparágban.
MINŐSÉG
Hogy biztosítsuk, hogy sikerünk gyarapodjon

Kiválóságot nyújtunk, folyamatos fejlődésre törekszünk. Mindannyian felelősek vagyunk a minőségért, bármit is teszünk.

EGYÜTTMŰKÖDÉS
Ez az, ami növekedésre késztet

Ha együttműködünk és zökkenőmentesen megosztjuk egymással tudásunkat a szervezeteken átívelően, akkor egyre erősebbé tehetjük vállalatunkat.

KOMMUNIKÁCIÓ
Minden megoldás fontos része

Figyelnünk kell arra, hogy a problémák és az áttörések őszinte kommunikációja egyaránt fontos. Minél hamarabb kommunikálunk egy problémát, annál könnyebben tudjuk összevonni vállalatunk erőforrásait annak megoldására.

EXCELLENCE
Elkötelezett erőfeszítéseink eredménye

A programteljesítményre kell összpontosítanunk, hogy a vállalat teljes működési és pénzügyi potenciálját ki tudjuk aknázni.

EFFICIENCY
Bölcsen használjuk-e fel az időnket és erőfeszítéseinket

El kell kerülnünk a bürokratikus késedelmeket. Elég agilisnak kell lennünk ahhoz, hogy gyorsabban tudjunk cselekedni, mint versenytársaink. Meg kell őriznünk a "kisvállalat" magatartást, amely a UniCallt a kezdetek óta jellemzi.

INTEGRITÁS
Sikerünk kulcsa

Az integritásnak kell jellemeznie mindent, amit teszünk. Nem vágjuk le a sarkokat. Azt akarjuk, hogy mindenki, aki kapcsolatba kerül a UniCall-lal, tudja, hogy a dolgokat helyesen csináljuk.

Miért a UniCall?

Kodėl Unicall?

Már a kezdetek óta különös hangsúlyt fektetünk minden folyamatunk minőségére és átláthatóságára a belső és külső kommunikációban a munkatársainkkal és partnereinkkel. Folyamatosan részt veszünk megoldásaink szabványainak fejlesztésében és karbantartásában.

Sikerünk alapja a magas színvonalú szolgáltatások a folyamat minden szakaszában a nyomon követéstől, a tervezéstől a megvalósításon át a projekt hatékonyságának értékeléséig. Call centereink a magasan motivált és tapasztalt szakemberek valamint a legfejlettebb technológia tökéletes kombinációja.

Minőség

A minőség a cég mindennapi működésének középpontja és fő támogatója, ami összhangban van működési filozófiánkkal és a Lengyel Marketing Szövetség vagy a csehországi Adamez szervezeteiben való erős részvételünkkel. Egy olyan iparágban, amely ki van téve a közvélemény szkepticizmusának, a UniCall meghatározza a szolgáltatások színvonalát, és célja, hogy nagykövet legyen minden piacon, ahol tevékenykedünk.

Technológia

A technológia a napi működésünk sarokköve, és minden napi rutin és eljárás fő támasza. A vállalatot az összekapcsolhatóság irányadó elvével alapították. Minden telephelyünk ugyanazon a rendszeren működik, és ezért teljesen redundáns. Ez az elrendezés lehetővé teszi az információk és eredmények egyszerű cseréjét az összes európai országunkban található irodák között. A jelentéskészítés automatizált folyamatokon és webes jelentéskészítésen alapul, így csoportvezetőinknek és projektmenedzsereinknek több idejük marad az alaptevékenységükre.