>
AZ AJÁNLAT

Szakterületek

E-kereskedelem

el. prekyba
  • Megrendelés feldolgozása
  • Ügyfélszolgálat
  • Segélyvonal
  • Back office támogatás
  • TV kampányok támogatása
  • Bejövő támogatás

Pénzügy

Finansai
  • Lead generálás hitelekhez
  • Hitelek és hitelkártyák értékesítése
  • Biztosítási értékesítés
  • Back office támogatás
  • Ügyfélszolgálat
  • Bejövő ügyfélszolgálat

Közművek

Leads
  • B2C tarifák szerinti értékesítés
  • B2B leadek értékesítése
  • Leads
  • Ügyfélszolgálat
  • Bejövő támogatás
  • Back office támogatás

Autóipar

Autóipar
  • Ügyfélszolgálat
  • Technikai támogatás
  • 24/7 segítségnyújtás
  • Leadek marketinghez
  • Támogatás autókereskedőknek
  • Back office feldolgozás

Utazás

Utazás
  • Ügyfélszolgálat
  • Segélyvonal
  • Back office támogatás
  • Ügyfélszolgálat
  • Bejövő támogatás

Other

Other
  • Lead generálás hitelekhez
  • Hitelek és hitelkártyák értékesítése
  • Biztosítási értékesítés
  • Back office támogatás
  • Ügyfélszolgálat
  • Bejövő ügyfélszolgálat

Szolgáltatások típusa

IN Arrow Up
Ügyfélkezelés

Az ügyfélkezelés teljes kiszervezése

Az ügyfélszolgálat részleges kiszervezése (telefonközpont, válaszok, segítségnyújtás)

Partnerség a kommunikációs csúcsidőszakok igény szerinti lefedésére

Reagáló segítségnyújtás

Hatékony műszaki támogatás

Komplex kampányválasz

A UniCall hívásközpontjai az ügyfélszolgálat minden formáját és különböző mértékét nyújtják. A magas minőségi garanciával együtt az ügyfélszolgálat számos lehetőségét kínáljuk Önnek, az Ön igényeitől és alapjaitól függően. Vállalhatjuk ügyfelei komplex kezelését, az ügyfélszolgálat részleges kiszervezését, amely az Ön szolgáltatásának egy részére terjed ki ( például: telefonközpont, válaszok, segítségnyújtás), vagy partnerséget ajánlunk Önnek a kommunikációs csúcsok lefedésére, amikor megnő az igény (például termékbevezetés vagy marketingkampány során).

A UniCall olyan kisvállalkozások számára is képes jelentősen csökkenteni a költségeket, amelyeknek nincsenek erőforrásaik vagy ambícióik saját telefonközpont működtetésére. Szakképzett munkatársaink segítenek Önnek az ügyfélszolgálat optimális tevékenységeinek, valamint e szolgáltatások körének meghatározásában

Értékesítés és leadek

Kutató értékesítési stratégia támogatása

Adatbázis létrehozása és profilalkotás

Cross-sales és up-sales

Próbavásárlás - belső ügyfél és értékesítési részlegek tesztelése

Piackutatás a kereskedelem különböző területein

Értékesítési képviselők találkozóinak meghatározása

A UniCall call centerek az aktív értékesítés és az információ-elemzési szolgáltatások minden formáját kínálják, amelyek a vállalati piacon és a kiskereskedelmi piacon, valamint a marketinghelyzetek széles skáláján (új termékek bevezetése, piackutatás, online kampányok támogatása stb.) alkalmazhatók. Az előbb említett területeken teljes mértékben az Ön rendelkezésére állunk.

A széles portfóliónkban biztosított UniCall ajánlatok sokfélesége mellett call centereink szívesen segítenek Önnek az értékesítés, az értékesítés támogatása, az ügyfélszolgálat, a marketingelemzések tervezése és végrehajtása, valamint a vállalatánál szükséges üzleti tanácsadás területén. Csak hagyja, hogy a közös haszonért dolgozzunk.

Back Office Round Arrows
Back office

Az igényelt rendelés kezelése

Pontos adatbevitel és biztonsági mentés

Raktári támogatás és leltárellenőrzés

Gyors postai válaszadás

Teljes körű teljesítés: a csomagolástól a kiszállításig, biztonságos

Termékszállítás logisztikája

A Unicall az adminisztrációs és technikai támogatási tevékenységek minden formáját, azaz az úgynevezett back office tevékenységet is kínálja. A tevékenységek széles skálájával tudunk segíteni Önnek, amelyek minden igényt kielégítenek. Magas minőségi garanciával együtt tudjuk biztosítani Önnek a nevek és adatok bevitelét, a regisztrációs folyamatot, a megrendelések fogadását és a webáruháza kezelésének teljes folyamatát (pl. megrendelések fogadása, csomagolási és befejezési műveletek, a küldemények összevonása, minőségellenőrzés, válogatási műveletek, készletellenőrzés, szállítás stb.)

A Unicall Európa nagy részén szilárd alapokkal rendelkezik a back-office szolgáltatások működtetéséhez, ezért "teljes körű" szolgáltatóként a szolgáltatások széles spektrumát tudja nyújtani ebben a kategóriában. Központjaink munkatársainak kiváló nyelvtudásának köszönhetően képesek vagyunk a legigényesebb nemzetközi vállalatokat is megnyerni, amelyeknek központi és ellenőrzött folyamatokra van szükségük a back office kategóriában!

Projektbeállítás

Célok meghatározása

Dokumentumok aláírása

Technikai beállítások

Toborzás és oktatás

Projekt indítása

GYIK

{{ faq.question }}

{{ faq.answer }}