Contact Center
A UniCall contact centerei az aktív értékesítési és adatelemzési szolgáltatások összes olyan formáját kínálják, amelyek a vállalati és a kiskereskedelmi piacon, valamint szinte valamennyi marketing helyzetben (új termékek bevezetése, piackutatás, online kampánytámogatás, stb.) egyaránt hasznosíthatóak. A fent említett területeken teljes körűen állunk az Önök rendelkezésére. Az átfogó portfóliónk keretében biztosított különböző UniCall ajánlatoktól eltekintve, contact centereink szívesen képviselik Önöket az alábbi területeken is: értékesítés és értékesítési támogatás, ügyfélszolgálat, valamint az Önök vállalkozása számára szükséges marketing elemzések és üzleti tanácsadás tervezése és végrehajtása: Működjünk együtt közös sikerünk érdekében! Ha további információkat szeretne megtudni rólunk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
- Stratégiai támogatás értékesítési lehetőségek felkutatásához
- Adatbázis létrehozása és profilok kialakítása
- Keresztértékesítés és up-sales
- Próbavásárlások – Minőségbiztosítási és értékesítési osztályok tesztelése
- Piackutatás különböző kereskedelmi területeken
- Üzletkötők időpont-egyeztetése
Ügyfél kapcsolattartás:
A UniCall contact centerei az ügyfélszolgálat minden területén képesek szolgáltatásokat nyújtani. A garantáltan magas minőség garanciája mellett az ügyfélgondozás területén számos lehetőséget kínál, mindezt az Önök igényeinek megfelelően. Ügyfeleiről komplex módon gondoskodik, szolgáltatásai egy részét vagy akár az ügyfél kapcsolattartás egészének kiszervezését is biztosítani tudja (például: telefonközpont, válaszadás, helpdesk) vagy pedig partneri kapcsolatot tud nyújtani a kommunikációs túlterhelt időszakok lefedésére, amikor megnövekszik a kereslet (például termékeik bevezetésekor vagy marketing kampányaik ideje alatt). A UniCall ugyancsak képes arra, hogy jelentősen csökkentse a költségeket az olyan kisvállalatok számára, amelyek nem rendelkeznek erőforrásokkal saját telefonközpont üzemeltetésére, vagy nem szeretnének ilyet működtetni. Professzionális tudással rendelkező munkatársaink segítenek Önöknek abban, hogy meghatározzák az optimális tevékenységeket ügyfélszolgálatuk számára, és definiálják e szolgáltatások körét is.
- Az ügyfélgondozás teljes körű kiszervezése
- Az ügyfélgondozás részleges kiszervezése (telefonközpont, problémamegoldás helpdesk)
- Kérésre partnerkapcsolatok kialakítása a túlterhelt időszakok lefedésére
- Rugalmasan reagáló helpdesk
- Hatékony műszaki támogatás:
- Komplex kampányértékelés
Back Office
A UniCall az adminisztratív és műszaki támogatási (vagyis back office) tevékenységek összes formáját kínálja. Széles körű tevékenységeinknek köszönhetően teljes körű segítséget tudunk Önöknek nyújtani!
A garantáltan magas minőség mellett a következőket kínáljuk: adatok rögzítése, regisztrációs eljárás, rendelések fogadása, illetve az Önök web-áruháza menedzselésének teljes körű folyamata (vagyis a rendelések feldolgozása, csomagolási és teljesítési műveletek, a szállítások konszolidálása, minőség-ellenőrzés, készletellenőrzés, stb.). A UniCall Európa nagy részén megbízható operációs back-office szolgáltatásokkal rendelkezik, ezért ebben a kategóriában „átfogó” szolgáltatóként széles körű szolgáltatásokat képes nyújtani. A központjaink munkatársai által biztosított kitűnő nyelvi szakértelemnek köszönhetően képesek vagyunk arra, hogy akár a back-office kategóriában központi és ellenőrzött szolgáltatásokat igénylő és a legszigorúbb elvárásokat támasztó nemzetközi vállalatoknak is megfeleljünk.
- A kért megrendelések kezelése
- Precíz, pontos adatbevitel és adattárolás
- Raktározás és készletellenőrzés
- Gyors és hatékony ügyfél kommunikáció
- Teljes körű kiszolgálás: a csomagolástól a szállításig
- Biztonságos termékszállítás logisztikája
Case studies



