Munkatársainkról rólunk:

„Amit igazán nagyra értékelek a céggel kapcsolatban, az a fiatalos és motiváló légkör, ami itt fogadott. Megfelelő időt fordítunk a munkánkra, igyekszünk minél több emberrel kapcsolatba lépni, és tapasztalatainkat megosztani velük. / Paulina Jędrusik, Contact Center operátor
PPaulina Jędrusik, Call Service ügynök
„Csoportvezetőként komoly felelősségem van, de ehhez az összes szükséges képzési támogatást és coachingot megkapom, és tényleg sokat tanulok a humánerőforrás menedzsment kérdéseiről. Pontosan ilyen elvárásaim voltak a munkáltatómmal szemben.”
Alex Carlson, minőségellenőrzési felügyelő
„Ambiciózus emberként, szeretem előre látni a karrierépítési lehetőségeket. A UniCallnál a pályakép és a karrier útja a kezdetektől fogva áttekinthető és jól megalapozott. Ez az, amit igazán értékelek a munkaadómmal kapcsolatban.”
Jana Mašek, menedzser, logisztikai műveletek
„A UniCall-nál a jelenlegi munkakörömben teljes mértékben ki tudom bontakoztatni a képességeimet. Csapattagként dolgozom, de egyéni feladatokat is kapok, hogy a vállalat javát szolgálhassam.”
Hans Christiansen, innovációs operatív tanácsadó

Ajánlat

A UniCall Communication Group Európa egyik legnagyobb telemarketing és contact center szolgáltatásokat nyújtó társasága. A társaságot 2006-ban Norvégiában alapították, az első irodája az Oslo melletti Drammenben nyílt. Az alapítás óta eltelt időszakban  több mint 1,100 munkahelyet  hoztunk létre 11 központunkban: Norvégiában, Svédországban, Litvániában, a Cseh Köztársaságban, Lengyelországban, Finnországban és Magyarországon. Lengyelországi helyszíneink: Bydgoszcz, Rzeszów és Varsó. A gyors fejlődésnek köszönhetően a vállalat jelenleg munkatársakat keres ügyféltanácsadói munkakörbe.

Ha Ön:

  • készen áll arra, hogy valami újat próbáljon ki,
  • ambiciózus,
  • gyorsan tanul,
  • kellemes és barátságos modorral és jó kommunikációs képességekkel rendelkezik, és
  • magabiztos,

Amit kínálunk:

  • versenyképes fizetés: alapfizetés + bónuszrendszer + jutalmak
  • rugalmas munkavégzés hétfőtől – péntekig (munkaidő: 09:00 – 17:30)
  • coaching támogatás és képzés a jelenlegi munkavállalóktól,
  • barátságos légkör és kényelmes környezet,
  • tökéletes kezdés az üzletkötői karrierhez.

Akkor tekintse úgy, hogy meghívtuk! Csatlakozzon csapatunkhoz!

A UniCall Communication Group Európa egyik legnagyobb telemarketing és call center szolgáltatásokat nyújtó társasága. A társaságot 2006-ban Norvégiában alapították, az első irodája az Oslo melletti Drammenben létesült. Az alapítás óta eltelt időben több mint 1,100 állást hoztunk létre 11 központunkban Norvégiában, Svédországban, Litvániában, a Cseh Köztársaságban, Lengyelországban, Finnországban és Magyarországon. Lengyelországi helyszíneink Bydgoszcz, Rzeszów és Varsó. A gyors fejlődésnek köszönhetően a vállalat jelenleg jelentkezőket keres csoportvezetői munkakörbe német nyelvtudással Varsóba. Csoportvezetőként az Ön felelősségi köre a következő: a tanácsadók munkájának tervezése és irányítása, a feladatok és a csapat céljainak megvalósítása, coaching biztosítása a csapat számára, az új munkavállalók képzése és magas színvonalú ügyfélszolgálat biztosítása.

Ha Ön:

  • anyanyelvi szinten beszél németül,
  • tapasztalatokat szerzett call center / ügyfélszolgálati call center csapatok vezetésében,
  • tapasztalatokat szerzett a műszaki ügyfélszolgálat és az értékesítési technikák területén,
  • jó interperszonális képességekkel rendelkezik,
  • képes arra, hogy a meghatározott célok elérésére összpontosítson,
  • képes a feszített tempójú munkavégzésre, és
  • becsületes, elkötelezett és motivált,

Amit kínálunk:

  • állandó munkaszerződés,
  • versenyképes fizetés: alapfizetés + bónuszrendszer,
  • szakmai képzés,
  • átlátható fejlődési lehetőségek és karrier egy nemzetközi társaságnál,
  • barátságos légkör és kényelmes környezet,

Akkor úgy érezheti, máris meghívtuk arra, hogy csatlakozzon csapatunkhoz!

Hogyan gondoskodunk munkavállalóinkról?

Amit nyújtunk:

  • Kellemes és barátságos munkakörnyezet
  • A folyamatos képzéseknek köszönhetően személyes fejlődés,
  • Egyéni figyelem karrier elvárásainak megvalósítása érdekében,
  • Bónuszrendszer és juttatások
  • Modern és jól felszerelt call center.
  • Munkavégzés megbízható ügyfelek részére

Mi a UniCallnál büszkék vagyunk arra, hogy barátságosak, jókedvűek, nyitott gondolkodásúak és dinamikusak vagyunk. Nem kedveljük a túlzott bürokráciát, mivel azt szeretnénk, hogy az események a lehető leggyorsabban haladjanak.

Csapatban dolgozunk, tanulunk egymástól, és egyenlően kezeljük egymást.

A társaság növekedésével párhuzamosan növekszik az új álláslehetőségek száma, így most új munkahelyeket kínálunk képviseleti irodáinkban, amelyek munkatársaink kényelme érdekében jól felszereltek.

Szintén nagy hangsúlyt helyezünk arra, hogy valamennyi munkavállalónkkal napi szinten személyes kapcsolatot ápoljunk.

A kölcsönös bizalom kulcsfontosságú számunkra, ennek érdekében meghallgatjuk munkatársaink igényeit és ötleteit, és mindent megteszünk azért, hogy eleget tegyünk elvárásaiknak.

Csapatunk a különböző képzések és coachingok révén folyamatosan fejlődik, kiváló képességekkel és szakmai tudással rendelkező kollégákból áll.

Ebből következően, munkatársaink lojálisak, elszántan dolgoznak és kötelességtudóak.

Hitvallásunk: minőség és szakmai hozzáértés. Célunk, hogy munkatársaink lelkesen járjanak dolgozni, és tökéletesítsék tudásukat.

11
helyszín
45
ügyfél
138
projekt
670000
értékesítés