Kik vagyunk?

UniCall egy kirendelt contact center, amely a Skandináv eredetét és munkahelyi értékeit sikeresen alkalmazza a közép és észak európai piacon. A cégcsoportunk 2004-ben alakult Norvégiában, és azóta több mint 900 munkahelyet és 10 irodát múködtető szervezetté nőtt, amely Csehországban, Lengyelországban, Litvániában, Magyarországon, és Szlovákiában is jelen van. A stabil pénzügyi és műszaki támogatásnak köszönhetően a UniCall széles körű szolgáltatásokat nyújt, többek között a telemarketing, az értékesítés, az eladási lehetőségek feltárása (lead generation), az ügyfélszolgálat, a műszaki támogatás, a back office és az üzleti tanácsadási szolgáltatások számos szakterületén.


Értékeink

Mi képviseljük a legjobb megoldást, akár az ügyfélszerzés vagy ügyfélgondozás, műszaki támogatás vagy az adósságbehajtás témakörében keres partnert. Legfontosabb értékeink a minőség, az átláthatóság, az üzleti és az innovatív megoldások alkalmazása. Mindezeknek köszönhetően garantálni tudjuk a hatékonyságot, az eredményességet és a szakértelmet az általunk nyújtott összes szolgáltatás esetében. Magasan képzett munkatársak, üzleti etikai alapelvek és minőségbiztosítás – ezek biztosítják vezető szerepünket a contact center tevékenység területén.


Miért válasszon bennünket?

Az első perctől kezdve különleges hangsúlyt fektettünk arra, hogy a munkavállalóinkkal és partnereinkkel kapcsolatos valamennyi belső és külső kommunikációs folyamatunk minőségi és áttekinthető legyen. A megoldásainkhoz kapcsolódó követelményrendszert folyamatosan fejlesztjük és karbantartjuk. Sikerünk azon alapul, hogy a folyamat valamennyi szakaszában (a monitoringtól és a tervezéstől a megvalósításon át a projekt hatékonyságának értékeléséig) kiemelkedő minőségű szolgáltatásokat nyújtunk. Contact centereinkben tökéletes összhangot alkotnak a magasan motivált és tapasztalt szakemberek és a legfejlettebb technológia..


Az általunk képviselt minőségi színvonal

A társaság napi működésének alapja és fő támasza a minőség, amely összhangban áll működési filozófiánkkal és azzal a széles körű tevékenységgel, amit az ágazati szervezetekben, például a Lengyel Marketing Szövetségben vagy a Cseh Köztársaságban az Adamezben fejtünk ki. Egy, a nyilvános szkepticizmusnak kitett iparágban a UniCall célja az , hogy meghatározza a szolgáltatási szabványokat és minden egyes működési piacán nagyköveti szerepet töltsön be.

Olyan minőségi folyamatokat fejlesztettünk ki, amelyeket az igényeinkre szabott műszaki megoldások támogatnak, és amelyek lehetővé teszik a szolgáltatások és a teljesítmény egyszerű monitorozását az Önök által indított kampánytevékenység bármely szakaszában. Hisszük, hogy az általunk képviselt minőségi színvonal és áttekinthetőségünk lehetővé teszi számunkra a kölcsönös bizalom kiépítését, több szinten létrehozva ezzel a virágzó, hosszú távú kapcsolatot.

Az egyedi megoldások egyike a hívás-önértékelés. Az operátoroknak minden egyes beszélgetést 3 státusz alapján kell értékelniük: Nincs probléma, rendben van, vagy elégedetlen vevő – ilyen esetekben Minőségi Osztályunk visszahívja a vevőt, hogy megkérdezzék arról, mi volt a negatív tapasztalat oka.

Meghallgatjuk az összes értékesítési hívást és elemezzük a problémákat.

Valamennyi operátor ütemezett coaching és oktatási beszélgetéseken vesz részt, amelyeket gondosan nyomon követünk. Minden egyes operátornak hetente legalább 1 coaching ülésen részt kell vennie.

Valamennyi jelentés automatikusan készül közvetlenül az alkalmazásokból, amelyek így kiküszöbölik a hibák és a hiányosságok lehetőségét. Ez egyúttal fokozott nyomást jelent operátoraink számára is, hogy a legmagasabb szintű minőségi szabványok szerint járjanak el.


Clients


Ágazati szervezeteink

Az összes olyan piacon, ahol társaságunk jelen van, a UniCall aktívan részt vesz az ágazati szervezetek kezdeményezéseiben és megbeszélésein olyan új politikák és intézkedések bevezetésével, amelyek a telefonos értékesítés direkt marketingjével kapcsolatos minőségi, üzleti etikai és műszaki megoldások fejlesztésével függenek össze. Az alábbi szervezetekben rendelkezünk tagsággal:

adamez
DIMSZ
SMB
11
helyszín
45
ügyfél
138
projekt
670000
értékesítés